Lördaag ((:

Lördaag! Asså hur kul lördag som helst. Först dra till Folkan för att fota som jag hade lovat. När jag vart där nån timme typ så drog jag förbi Felicia och vi drog då till Jennifer&Vanya. Dom skulle till Björnboda så vi fick hänga me :P Där vare meer folk också. :) Jag , Vanya , Felicia & Jonny satt typ ute nåra timmar och prata. Kvällen gick fooort den, tiden går fort när man har kul (; Jennifer typ dissa och kom bara ut ibland. Vi kom på vid typ 3? att vi inte pallade gå hem, så vi soov kvar. Hade typ lite problem att somna först men sen somna alla , vakna typ flera gånger under natten men sen skulle vi till slut upp då. Vi pratade lite på morgonen och drog sen hem. De va den lördagen :) Men kul va de iaf :D Sen på Söndagen så skulle alla vi som ska konfirmera oss i tegelsmora komma till Jessica och träna, va där typ nån timme och drog sen hem. Helgen gick iaf typ rätt fort. Skola igen sen nu på måndag , suuuck.. Men skönt att vi bara går måndag och tisdag (: Sista April ska bli skoj också! Nån som ska göra nå kuligt? Men nu ska ja typ duscha och sen glo lite tv, så ha de braa :) <3

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Du e så söt becca<33

2 Anonym:

skriven

Ska kankse också skaffa blogg men får väll se hur de blir med de.. din kusse får väll hjälpa mig också då:P du e skit snygg på den dära bilden bara så du vet de:D älskar dig <33

Kommentera här: