Auktion i tobo

Tjosan.
Igår var det då auktion i tobo, då vi skulle sälja hamburgare. Kom till folkets hus vid 11 och skulle stå där till 3.. Var välle inte jätte tråkigt men det blev lite stressigt eftersom hamburgarna tog slut 2 gånger under tiden vi skulle stå där, så dom fick åka och köpa nya för vi sålde för fult. Men sen slutade det iaf med att vi blev bjuda på pizza och så fick vi en bio check. Men vi gick till pizzan vid 8 och åt.. Sen tyckte jag och Felicia att det var lite små tråkigt där så vi tänkte att vi kunde dra förbi Vanya och kolla om hon ville hänga me ut. På vägen då så var det " coola gänget " ute, och två av dom började typ gå efter oss, vi bah okeej? aja.. vi fick iaf med Vanya ut sen och hon skulle då också gå och äta.. tråkigt att vääänta på henne för hon är fett seg. Våra planer sen gick åt helvete men jaa. Gick hem runt tolv och nörda vid datan till två, sen blidde de sängen.

Idag så har jag bara tyå sett film och nu sitter jag här. Min hals är lite bättre också, eftersom igår kunde jag knappt prata men det kan jag idag! :) höhö. Men idag blir det bara att va hemma och vila upp mig inför morgon dagen, har skolfoto och sen är det moppekurs för min del :D Jag och Linn ska på't :) Det blir ju skooj iaf.
Allt för nu.

Kommentarer:

1 Ebba:

skriven

Skulle inte kristina också gå på moppekursen?

Kommentera här: