blä

Jag är redan hur less på ö-husskola som helst! Blääää.

Dagen började med svenska, seeegt eftersom hon ska prata massa jämt! -.-  Sen so, dryg film. Idrott efter, skulle springa massa och det var typ rätt jobbigt, men det gick bra iaf :) Har bra lärare också, Björn. Sen var det lunch, eller.. lunch och lunch, äter inte skiten.. så vi satt bara och prata ett tag innan matten börja. Röd bok är fett jävla svår! Måste fan be Ebbis om hjälp hela tiden (aaaa) höhö. Mobbade henne lite me, det var det roliga under den sega jävla timmen. Ja, efter matten var den engelska, yey mitt favorit ämne -.- det bra var att vi knappt jobba (a) för Lena skulle fota sig med sin klass.. så vi drog på radion och pratade bara :) Vi är ju inte så många eftersom jag går i lilla gruppen, vi är kanske runt 10 st bara.. men det är nice eftersom det bara ör från vår klass :)) Slutade sen och höll på att dö vid bussen, hade ingen jacka och det blåste som fan! Har haft ont i halsen hela dan och börjar bli förkyld.. så tummen upp på de -.- Nu roar jag mig med musik, men det hjälper inte så bra för jag är fett me rastlös och hatar just nu allt och alla. såå det är ju bra -.- Men ö-hus kan bara dra åt helvete iaf. Skriver senare om jag pallar.
ciao

Kommentarer:

1 Ebba:

skriven

TACK!!! Jag är skyldig dig nått..

Kommentera här: