Ruulig kväll :)

Då är fredagen över.

Dagen gick rätt fort i skolan, kanske är för att det är fredag? :D Men efter den iaf så åkte jag, Emelie, Felicia&Louise till tierp, vi handlade lite och drog sen hem. Louise åkte hem till Vendel men Emelie åkte med till Tobo :) Vi åt och greja och sen kom Vanya, Jennifer& Felicia hit. Vi spelade lite och hade jävligt skoj.. Jag blev lite trött på slutet, är skita förkyld nu.. började redan imorse men nu är det mkt sämre /: kan knappt prata. Men vi drog ut sen iaf typ mot kiosken. Pratade lite och sen blev det så att vi ville ha lite popcorn (a) Så vi tiggde lite av Jonny och Robbin. Hamnade sen där inne och satt och spelade kort, skojsigt :) Jag hade lite problem med min jävla röst men det gick rätt bra att småprata. Emelie drog föresten med 10 bussen, snacka om att vi hade kul idag iaf. Suuuper duuuper skoj att träffa henne och vi hade lika kul som vanligt, så jävla synd att hon flytta. Inte direkt så att hon flytta så långt men endå.. vi har liksom endå glidit ifrån varran. Men vi får försöka träffas och hålla kontaktren bättre! Drog sen hem vid 12 -.- jaa.. roligt att bo här. Men hade en riktigt trevlig och mkt rolig kväll iaf! :))

Imorn blir det att gå upp vid halv 10. Ska sälja hamburgare vid folkan i typ 4 tim, får då en bio check :D Det år då alltså aktion så dom behövde lite folk som kunde hjälpa till, så klart att vi ställer upp bah ;D haha. Vi får hoppas på att jag kan prata och inte har blivit så mkt sämre för då vet jag inte hur det blir /: kan bli så att jag blir hemma. Fast jag känner mig inte så dålig det är mest rösten och halsen.. Men vi får se hur det blir :)

Nu väntar iaf mitt duntäcke och min varma sääng, så skriver imorn hur det gick bah.
Sov gott , puss

Kommentera här: