hejdå 08

Sista dagen år 08. Året har väl vart sådär.. Visst, massor av minnen som jag aldrig glömmer.. Men det har vart ett rätt jobbigt år också. Men 09 ska bli super! Första halvåret kanske blir lite tufft och så, men sen blir det bra! Hoppas jag. Men det kmr bli sorgligt att lämna våran klass /: men att lämna ö-hus skola kmr bli så jävla naaajjs! Ohja. Men ett halv år kvar!

Vid 4 kmr familjen Ahlinder och Anders hit och äter. Annika & Erik skulle också me, så jag slipper va helt dissad med småbarnen (y) Då har man nån att prata med iaf, och kul brukar vi ha! Haha, kmr aldrig glömma kräftskivan för några år sen x) fyfan vad vi garva! Då var typ Josse & Adde me också tror jag. Jag saknar tiderna med alla.. Men nu har vi ju blivit äldre /; och vi alla träffas aldrig längre typ. Sen kräftskivan hos Emelie då tomas och dom också va me! Haha! Fira ju med Ahlinders förra året också, blir alltid lyckat! (;

Men dom kmr senare då. Sen senare  träffar jag dom andra. Vi roar oss på nått sätt, man vet aldrig vad som händer! ;o Galet! ;D

Nu ska jag en sväng till Örbyhus.
Hinner nog slänga in ett inlägg senare, men ifall att;
Gott nytt år på er! :)

Puss!

Kommentarer:

1 Louise:

skriven

Anders X)

2 Louise:

skriven

Anders X)

3 Louise:

skriven

Anders X)

Kommentera här: