jag vet..

Jag vet att jag inte har sktivit på ett tag..
Det har inte hänt nå spec i veckan tror jag? inget jag pallar hålla på och skriva om iaf.. typ badat&solat mest..
Men igår hade jag riktigt kul. Gick först och mötte vanya, jennifer&frida vid kiosken. Satt där ett tag och sen skulle dom hem.. men så blev det inte, dom stannade kvar ute. Vi gick då och hoppade lite studsmatta och sen hem till dom. Hade skit kul! Har inte haft så roligt på ett tag faktiskt. Skriver inget av det här, för ni skulle endå inte fatta x) Sen blev det lite mer studsmatta och sen gick jag hem.

Idag så har jag typ städat lite, tråååkigt som fan! Har typ inte sovit så bra inatt så slumrade till nyss.. Men nu är jag vaken och funderar på att ta en promenad :) Slänger kanske in ett inlägg ikväll.
Hejs

Kommentera här: