Fre

hejhoppsan ((((: jadu , fredag igen då. Igår iaf så drog jag och Ebba till tierp först, hon träna lite på moppegrejs och sen gick vi en stund på marknaden. Drog sen hem, åt och böt om. Sen vare orientering! WOHO :D Kul skare bli när vi väl börjar , för vi gick typ igenom hur man läser karta och gick och kolla i skogen hur sakerna var markerat på kartan. Idag har skoldagen varit hur dryyyyg som helst -.-' Jag är trött förkyld och pallar knappt gå till skolan , då kommer Louise först och babblar på om sin lover -.-' Sen Ivan som dryyyygar. Asså , fatta hur damp jag blev! Men sen tog man sig igenom den iaf.. Drog hem och tvätta fönster -.-' Om jag tvättar dom nu till konfirmationen så får jag ledigt sen när vi har operation dagsverket, sköönt! Sen har jag typ städat mitt rum och grejat, jobbigt när man är förkyld och typ hostar hela tiden! Kul i morron liksom , råkar hosta i micken eller liksom i kyrkan, EKO! Men de blir säkert bra jaja.. Kul att få träffa släkten , spec små kusinerna! <3333 Men de som blir roligast är ju helt klart presenterna (a)Ofta man konfirmerar sig för nått annat (a) hööh.. Men jaja , gud vad jag håller på , trööött! Ska typ se lite film och sen sova tror jag :P Så man inte somnar i kyrkan. Men ni får ha de bäääst :) puuuusss / Rebecca

Kommentarer:

1 Ebba:

skriven

Höhö, så du dyrgar inte på mig? (a)

Kommentera här: