Snö!?

Kvällen igår var mys :) Såg 3 filmer, när Kristina äntligen fick igång dom! gah, vi vänta skit länge för d krångla. Men vi såg iaf nån film som hon hade hyrt, vette fan varen hette ;P Sen såg vi shrooms, gah! Och sen Madagascar x) taaha. Vi satt och bläddre på nån internet sida efter nån bra film. Sen vet jag inte hur vi kom in på den, men då fick d bli den! ;) den är ju fan skit rolig, skrattar ju så man inte får luft! Giraffen äger dig! :D jaja. Tog bussen vid 12 hem.

Nu sitter man här, och det snöar ute! Gaah, redan!? Den kommer ju inte direkt ligga kvar, men endå! ;o åhåh. Palla!
Min huvudvärk som jag har haft hela dagen har blivit bätte iaf. Har typ haft migrän -.- jippie. Får se vad som hittas på sen.
Vad gör ni en sån här fredags kväll?

Men nu drar jag, puss :)

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

All the boys love Mandy Lane. Så hette filmen. Jag ska kolla på Idol ikväll. :D

Kommentera här: