inte långt kvar

Efter skolan idag bar det av till tierp. Louise skulle träffa Jonny, mitt ex. Ehm, fråga mig inte.. Hon tvingade iaf med mig till tierp, hade ingen lust alls.. Men Felicia kom till sista timmen skolan så jag drog med henne! Jag och Felicia vandrade runt i tierp tills bussen gick tillbaka vid 4, mötte då Louise igen. Jag kan ju bara säga att jag ser fram emot att lämna örbyhus skola och börja på högbergs! Om det nu blir så vill säga..

Är igång med träningen igen, underbart!

En skoldag kvar, sen, då jävlar!

Kommentarer:

1 cornelia:

skriven

jadu, inte mycket planerat då faktiskt.

ska till några kompisar och grilla, dricka lite vin och fira.

sedan framåt kvällen tar man väl fram gitarren och sjunger lite allsång. det är så det brukar bli iallafall.

vad händer själv??

2 Elin Mj.:

skriven

Skönt att höra! :)

Jag håller på o lagar mat o myser med baby, du då?:D



Kram

3 Alshammar - Style As Lifestyle:

skriven

sv: tack cutie<3

ha en fin kväll!

Kommentera här: