thailand!?

Gissa vem som kanske drar till Thailand nästa vinter? Jo, jag! :D Inget bestämt, men kanske ;) Satt just då och pratade om att det var ett år sen vi var till Spanien med småkusinerna. Ja, mamma och pappa kom ju hem från Cypern i fredags, men för mig och syster var det ett år sen vi var utomlands. Thailand har jag alltid haft som drömresa, och pappa har faktiskt lovat att en dag så ska vi åka dit. Sen satt vi och pratade om utomlandsresor, att jag vill åka i vinter. Jag hade önskemål och antingen Turkiet eller Egypten igen. Men då kläcker dom ur sig att dom har tänkt att våran nästa resa ska bli till just Thailand. Men eftersom det då inte är den billigaste resan man kan göra så blir det nästa år. Men jag hoppar nästan redan nu! Tänk er, Thailand! Shopping förfan! Och då kanske jag slipper frysa. Men hur ska jag kunna vänta ett helt jävla år!? Jag vill resa nu! Har tidigare vart till Turkiet, Egypten, Kroatien & Spanien. Och nästa kanske blir Thailand, iiih! Okej, nu får jag lugna ner mig :p är ju en eeeeevighet kvar isf.

Kommentarer:

1 f e l i c i a:

skriven

okej, men det kan vara gott det med ! :)<3

2 Elin:

skriven

Thailand is the shit! ;)

3 J O H A N N A [f a v o u r i t e c h i l d]:

skriven

sv; tack så snällt! :D

& kul att höra eftersom den är ny! (:

4 Louise:

skriven

såklart inte! underbart söt o fin :) btw mobba fan inte valarna! dom är fan coola ;) <3

Kommentera här: