not good

Klockan ringde halv 8 imorse! Något som absolut inte gillades eftersom jag självklart inte la mig i tid igår heller. Men men, jag får skylla mig själv! Men det är inte det lättaste att slita sig från msn nuförtiden. Hihi!

Blev som sagt ätstörningsenheten först när vi kom in till Uppsala. Vågen visade tyvärr då -0,5 kg. Något jag absolut inte förväntade mig.. Trodde jag gått upp nu i jul, för lite godis har jag inte ätit kan jag säga er! Men det har slarvats med måltiderna, måste vara det. Not good. Som tur var, var inte min "kontaktperson" eller vad fan man ska säga där idag. Hon hade dödat mig. Var nära på att få behöva åka in nästa vecka och äta lunch där, men slapp som tur var! Måste kämpa nu. Jag ska, jag ska!

Sedan blev det gränby. Jag hittade en liten kofta som är perfekt att ha över snygga linnen/tunikor/klänningar, perfekt! Och jag hittade även min "jacka" jag ville ha! Dock fanns den bara i storleken större, så den sitter inte helt prima kanske. Men det var dom sista som skulle gå, så kunde inte hålla mig! Ska testa och se hur det hela ser ut lite senare. Se om någon av dessa kommer att bäras imorgon! Åh, så sjukt taggad! :D

Kommentarer:

1 Louise:

skriven

Men SÖTNOS! gosch! <3

2 Louise:

skriven

OFC! ;D

3 Tove:

skriven

SV: Tack så mycket :)

Kommentera här: