chill

Kvällen spenderades med dom där 3 igår. Hade riktigt kul, som vanligt. Dom gick hem runt 3. Jag hade riktigt lätt att somna så låg vaken till 4 -.-

Idag så vaknade jag konstigt nog vid 8! Ofta man vaknar efter att ha sovit 4 tim ;o kunde verkligen inte somna om. Klockan skulle ringa vid 9.30, men jag gick upp 9 eftersom jag inte kunde sova. Drog iväg till stan med Frida, Jennifer, Vanya & Felicia. Emelie & Alex hoppa på tåget i Ö-hus. Sen i Uppsala mötte vi Henke, Angelica & Esmeralda. Blev chill på ukk hela dagen. Riktigt mysigt! Jag orkade inte ens kolla nånting nere på stan, riktigt jävla trött. Så får dra in nånting senare och köpa de jag behöver.

Kom precis hem nu. Jag har riktigt jävla ont i magen. Jag hatar att ens va i tobo en lördagskväll. Jag har börjat fundera på om jag inte ska plugga i Uppsala endå. Visst, högbergs är en bra skola, men jag vet inte om jag bara vill börja om ist. Men vi får se, flyttar endå härifrån när jag gått ut gymnasiet. Nånstans nära sthlm, troligen Uppsala.

Får se vad som blir av av min lördagskväll, kanske drar till Örbyhus.

puss

Kommentarer:

1 ★ F E L I C I A:

skriven

Uppsala är väll inte särskilt nära stockholm :p De e ju bara de att man kan ta tåget direkt från uppsala till stockholm x] Men de e ju många stationer ifrån endå ^w^

Kommentera här: