shopping

Jag och Mamma for till Gävle idag. Hamnade i Valbo. Och jag kan ju bara säga, TACK MAMMA! Hon betalade faktiskt det mesta (a) Även fast jag ska betala allt heelt själv eftersom jag får hela barnbidraget. Okej, barnbidrag (a) Men snart växer faktiskt jag också upp (a) Studiebidrag bah (h)

Men fynda gjorde jag allt, 3 par jeans från bikbok för priset av vad jag skulle ha fått ett par för. Eller, inte ens de.. Sen blev det 2 tröjor från jc. Kofta från hm. 2 halsband från guldfynd och sedan två nagellack. Juste, ett skärp och foundation också. Yeah, intressant va? :) Men vadå, det är ju sånt här man får läsa om i dom flesta bloggarna.
Eller har jag fel?



Norrtälje med sis imorn, underbart!

God natt

Kommentarer:

1 Saga:

skriven

Fina saker :) Allt bra idag, då?



Kram Saga

http://tmewii.blogg.se

2 Elin:

skriven

Ååh, shopping <3

Kommentera här: