fuck

Min dag började med schteek. Cyklade en mil och var ut på en promenad. Jag hatar de här, jag hatar de här, jag hatar de här.

Till kvällen var vi hem till Emelies familj och grillade. Minnen, ohja. Våra föräldrar umgicks fan jämt förut. Vi har glidit ifrån varandra som fan. " Vad tysta ni är, det var annat för " , roligt att höra.. Hon flyttade 5 km bort, och det slutade såhär..

Senare tog vi iaf moppen till Strömarn, där Alex och Sebastian var. Var där några tim och mötte sen Felicia. Skjutsade hem Emelie till Örbyhus igen.

Nu hamnade jag här som vanligt. Mitt humör är inte på topp kan jag ju bara säga.. Jag är riktigt jävla förvirrad. Men imorn blir det rullsand hela dagen iaf, underbart.

Jag behöver dig nu

Kommentarer:

1 Saga:

skriven

Jag har precis vaknat :)



Hoppas du får en jättehärlig dag ute i solen <3

2 CHANELLE:

skriven

SV; igår gjorde jag inget spec :)

vad händer idag? =)

3 Anonym:

skriven

Hallå, vad händer idag ? :)

Kommentera här: