1 vecka

Min helg har vart piss rent utsagt! Jag vet inte vem jag kan lita på längre.. Jag vill kunna lite på dig, på er.. Men det här kmr ta tid..

Ja, måndag. Fixade våra skoltröjor på mentorstiden, äntligen! Eng & Matte är inte min grej alltså, fast det var ju länge sen jag kom fram till de.. Bokredosvingen på svenskan gick bra? hoppas jag!

Tog mig till tierp efter skolan och pluggade ännu mer moppe.. På måndag blir det nog min sista " pluggning " sen bokar jag tid för att skria provet. Kostar 200 kr att skriva de och pappa betalar! + att han sa att jag kunde skriva redan nu om jag ville, han betalar igen sen om jag misslyckas ;) Han är bäst!

Jag kom hem och åt lite, mår illa som fan.. Får ont i magen så fort jag äter.. Blä. Mamma & Jessica kom hem från stan. Och vet ni vad? Mamma hade köpt mina vita tygskor jag ville ha! Jag köpte dom inte när jag var i stan pga att dom var just vita, och att jag skulle få gå runt i ett par svarta skor. Men nu var dom tydligen nedsatta och mamma köpte dom. Något glad för de, tack mamma! Nu har jag ett par blåa & vita (y)

Jag har en extrem jävla ångest för att jag inte har pluggat ett jävla skit idag! Men jag skiter fan i det nu och ser tv ist! Mitt huvud exploderar.

En vecka kvar till lov! Jag måste klara det här..

Kommentarer:

1 Ebba:

skriven

Becca, provet är inte svårt.

2 Jonny Åhslund Alias Din Älskling <3:

skriven

förlåt gumman för allt.. jag lovar att bättra mig, jag lovar.. även om de tar hela mitt liv för att få dig glad igen så kommer jag inte sluta, jag älskar dig helt enkelt för mycke.. snälla, snälla kan du någonsin förlåta mig? :(

3 Sara:

skriven

Oj, det låter som om du har varit med om något kompis bråk. Jag är med om det hela tiden och tro mig... om de är bra vänner så löser det sig alltid :)

Kram

Kommentera här: