sony ericsson är bajs

I natt kunde jag absolut inte somna. Blev tokig! Hade tur som hade Robin som också var vaken, så någon hade jag iaf att prata med. Låg vaken till 4 tror jag. Och sen trodde jag att jag skulle väcka hela huset, så jävla arg blev jag.. Min älskade mobil la av som den också gjorde för ett tag sen när jag satt i laddaren, som jag alltid gör när jag lägger mig.. Sen startar inte skiten! Förra gången den la av försvann alla mess i inkorgen, men då startade den iaf. Bajs! Så nu är det inlämnad, again.. Så har min lilla svarta/rosa mobil igen som är så jävla seg. Men att läsa gamla söta mess från i somras är lite små roligt (a)

Åkte med mamma och pappa in till Uppsala idag som skulle på den andra föreläsningen om ätstörningar. Jag kollade lite nere på stan men hittade ingenting. Lite småpanik inför det här med alla julklappar. Men det löser sig väl.

Sen verkar alla sjukt jävla taggade inför helgen redan (; ojoj! Det är måndag, och tror att det är runt 4 pers som messat mig idag om den redan. Hoho! (a) Sjukt kul.

1 vecka kvar till jag också får ta mig ut på vägarna! Passa er.

Kommentera här: