bullshit

Nu är jag seriöst pank.. Tog då tåget in till Uppsala efter skolan. Blev Boländerna och sedan Gränby. Idag blev mina köp ett par höga stövlar med klack och ett par uggs faktiskt, så sköna! Sen köpte jag min efterlängtade vinterjacka idag! Happy. Som sagt, pank.. Jackan var ju inte den billigaste för min plånbok..

Senare blev det bio som sagt, mys! Såg filmen "prinsessa". Riktigt bra film! Filmen säger precis hur verkligheten ser ut idag. "Utseende är faktiskt inte allt", är det verkligen så det är? Bullshit! Människor är så jävla äckliga och falska. Flickan i filmen är då överviktig och alla tar henne efter hennes utseende, fast hon har så jävla mycket, får inte en chans.. Jag har själv påverkats av det här med utseende, jag vet de.. Men jag ska få min hjälp.. Så, nu kan ni sluta lägga er i och försöka "hjälpa mig". Jag lyssnar inte på er, för ni vet inte hur det är.. Ni vet inte ett skit.

Kommentarer:

1 E B B A S O C H M I L L I E S - FOTOBLOGG:

skriven

svar:

tacktack:)

2 Malin:

skriven

SV: Eller hur! :D

Allt bra annars då?

3 Anonym:

skriven

Åh, Prinsessa är så jävla bra! Såg den med josefin i helgen. Och jag håller med dig, Människor är så jävla äckligt fixerade av utsende. De är allt dom ser. Patetiskt. :c

4 Malin:

skriven

SV: Great! Det är strålande med mig, händer ikväll då? :)

5 daniela:

skriven

fin header du har ((:

6 Malin:

skriven

SV: Ska till stan strax ikväll blir det idol här med ;D

7 Emelie:

skriven

Håller helt klart med! ;O Så jävla dåligt att alla kollar efter hur man ser ut. Blir så jävla arg på sådant folk.

Kommentera här: