galen kväll, galen natt

Igår slutade det med att jag, Louise & Vanya tog tåget in till Uppsala. Träffade på Pär på stationen som var kul eftersom det var ett tag sist igen. Vi begav oss sedan mot bussen som skulle ta oss mot Nyby där en fest väntade. Becca fixar! Kom dit och det var en hel del folk där redan. Trevliga prickar det där! Jag hade det skoj, även om det inte slutade så värst bra för alla. Men men, tyvärr händer sånt också ibland /:

Vanya blev kvar i Nyby medans jag & Louise fick sällskap in till stan igen. Blev hängandes där ett tag innan vi begav oss mot stationen där vårat försenade tåg skulle ta oss mot Tierp. Det hela slutade med att vi kom till Tierp runt halv 4 och fick möta av två trevliga grabbar! Blev promenad och prat i storstaden innan vi begav oss mot Tobo vid 5 igen. Hem för att sedan hoppa bums i säng!

Jag hade en toppen kväll & natt helt enkelt! Jag älskar helger, jag älskar galenheter, jag älskar bus. Jag vill alltid vara en sån här glad flicka, alltid!

Kommentera här: