östhammar

Igår for jag som sagt till Östhammar. Tog bussen vid 6, och fick även sällskap av Tobbe på bussen denna gång också. Vi kom fram vid halv 8 då vi fick möte av Anton och Jesper. Hem till Anton där resten av folket var. En mycket trevlig kväll engilt mig! Klockrena filurer det där. Blev dock inte en så långvarig kväll, men skönt det med. Dom andra ville dra vidare, så då begav jag och Erik oss hem till Erik. Slutade med att 3 av de andra boysen även också kom dit sen. När de drog blev det sova för fulla muggar!

Jag tog 12 bussen hem idag iaf. Rätt slitet, yes. Här hemma var det enköpingsbor kvar, som tur hade dom från Norrtälje åkt. Deras son på hm, 5 år? är ganska pratglad och tyst pratar han inte direkt. Mitt huvud hade exploderat. En lång dusch väntade och sedan blev det film resten av kvällen. Söndagsmys!

Men min helg var toppen, tack sötnosar!

Kommentarer:

1 emma härnqvist/perfektion:

skriven

hej, bara bra hos mig nu.. haft en bra helg då? kram

2 LOWA:

skriven

SV: okej härligt! Ja min helg har oxå varit bra:)

3 DIAMANT:

skriven

jaha... nåmen TOPPEN att du är påväg mot bättre! kämpa på! du e en vacker tjej, du klarar det!:)

ja lägger till dej nu på bloglovin, lägger du till mej oxå ?:) kram!

Kommentera här: