hej gräsö

Imorgon bär det äntligen av till gräsö igen med favoriter! Kommer mysa runt i Öregrund och sedan stuga på Gräsö i Vanyas mormors stuga. Ni minns väl där vi spenderade flera dagar förra året? Helt underbart! Kommer bli två galna kvällar men något för lite sömn kan jag tänka mig. Och nu hoppas vi på bra väder så vi kan bränna upp oss riktigt i år igen! Dock är det inte något att hoppas på för mycket. Och att vi antagligen bara kommer iväg en gång detta år är jag lite småledsen för, men vi tar igen dem dagarna i öregrund sen ist! Nästa helg är det ju roslagsloppet, då taggar vi en kväll Öregrund med en massa goa människor och karusellåkande såklart!

   
      
     

  
  

Kommentarer:

1 Emina:

skriven

Fina bilder! (;



sv: Tack så mycket! :o

2 Dessie:

skriven

Grymt fina bilder! :D

3 when u least expect...:

skriven

trevligt (:



händer idag då? (:

4 Linda:

skriven

Hörru duuu!

Jag vill åka till Öregrund någon dag med ett roligt gäng! Är du påå? (;

5 Linda:

skriven

sv: kan inte! så dumt :(

tävlingar på ridskolan, fota och tjäna pengar (((;

hahaha

6 LINA SANDSTRÖM:

skriven

hey snygging, allt kanoners med dig? c:

7 Idijut.:

skriven

haha! Vem är det på den 15e bilden? :o

Kan du skicka bilderna sen ifrån sist? och typ.. förra gången när jag var med. Fick aldrig dom bilderna tror jag. :s

8 Linda:

skriven

sv: jaa, de måste vi! :D och jag vill ha min kamera dåå oxå (;

Kommentera här: