dans

Idag fick jag äntligen röra på mig efter dessa månader jag nästan inte ens fått promenera. Äntligen! Detta var alltså min första idrottslektion på väldigt, väldigt länge. Två tjejer höll i lektionen, och det var afrodans som stog på schemat. Hur kul som helst! Dock något jobbigt, huhu. Men sjukt kul och det tog en hel del kan jag ju säga! Får se om vi alla kommer med träninsvärk imorgon, något som dom andra klasserna har gjort efter denna lektion. Jag funderar på faktiskt på att börja dansa igen. När jag var yngre dansade jag "showdans", men sen blev det inte att jag fortsatte. Men att börja dansa i Uppsala är något jag ska tänka igenom!

Jadu, vad ska jag mera säga i detta inlägg. Min fantasi ligger nere på noll alltså. Det var faktiskt Lollo som klagade på att jag är för dålig på att blogga. Så, endast för dig! Nej, för er såklart. Men jag ska bli bättre. Vet att jag sagt det hur många gånger som helst, men nu ska jag verkligen bättra mig, för er!

2 dagar kvar innan lov, awsome!

Kommentarer:

1 julia:

skriven

SV: tack snällla du! :D

Din blogg är super fin den med :D

Kram//julia

2 tycjjan<3:

skriven

SV; Awwn,tack detsamma <333

3 Louise:

skriven

Naw gulligull :) <3

4 Queen:

skriven

va kul :D

5 Alexa:

skriven

sv. Det är bara bra med mig :) Hur är det själv?:)

6 maria♥:

skriven

det är bra, hur äre själv?:)

7 AB PW:

skriven

visst gör det ! (:

härligt med dansträning !

Kommentera här: