brown?

Ännu en måndag. När det gäller digitala bilden kan jag nu andas igen. Jag är snart klar med allt! Trodde aldrig att jag skulle komma ikapp igen. Ett G i bild får jag också även fast jag inte gjort allt, yes! Datakunskapen kommer jag dock vänta med och jobba upp senare så jag slipper dö av ångest nu sista veckan. Men det känns ändå sisådär, men men! Dessa 3 kurser som jag missat mest av, rätt nöjd ändå! Med tanke på att jag missat några månader.

Underbart väder igen! Har stekt några timmar idag och lyckats få lite mer färg, den ni! Men stekas mer ska det allt göras, inte tillräckligt brun på långa vägar! Men att vistas i bikini är inte min grej och kommer aldrig att bli. Om jag fick bli frisk någon gång, allt jag ville nu till sommaren. Allt detta med "beach 10" dödar mig. Jag får inte välja själv hur jag vill se ut, jag får inte träna som jag vill.

Ni är fina som ni är, kom ihåg det.

Kommentera här: