jag tänker vinna

Nu jävlar tänker jag inte ge mig, nu tänker jag vinna! Jag tänker vinna över denna rädsla för mat och helt enkelt få må bra. Det har vänt åt helt fel håll igen när du knappt orkar resa dig ur sängen på mornarna för att sedan genomlida en dag helt kall och illamående. Att känna yrsel så fort du rör dig lite för mycket.

Jag har kommit en bra bit detta år, men det är den sista biten fram till mållinjen som är svår. Tankarna kommer nog alltid att sitta där, dem kommer jag aldrig få bli av med. Men jag vet att jag måste äta för att må bra, för att orka med mig själv helt enkelt. Jag har sårat så mycket människor med mitt sjuka beteende. Förlåt. Denna sjukdom har dödat så sjukt mycket. Men jag kan verkligen inte styra det.

Det har gått upp och ner hela detta år. Jag var på en bra god bit där ett tag, men det vände åt fel håll igen. Men nu tänker jag verkligen försöka igen, jag tänker kämpa för er! Men i denna kropp kommer jag aldrig att trivas, aldrig.

Kommentarer:

1 sophie k:

skriven

<3

2 Jennifer!:

skriven

Du klarar de Becca! De vet jag och jag kan lova att en dag ser du på dig själv och tkr att du är fin!Lika fin som vi tkr att du e! Du klarar de <3

3 Isabella:

skriven

du är stark! <3

4 Tove:

skriven

<3!

5 Linda:

skriven

<3

Kommentera här: