fredag, yes!

Äntligen fredag! Muntliga nationella i svenska började idag. Bara 6 st som kunde göra det idag, och jag slapp. Puuh, kände mig inte taggad för de idag alltså. Sen på idrotten slapp vi skridskor, sköönt. Men då var det fotboll den första timmen -.- alla jublar! Jag verkligen hatar fotboll! Kunde väl ha vart bandy som är något kul iaf, men nejdå -.- Och andra timmen fick vi fritt.

Tierp efter skolan. Har precis käkat och snart kmr dom andra. Blir väl att spela vårt lilla spel ikväll ;) haha! Nej, men vi får se vad som händer :) Btw, Emelie fick inte komma idag /: suug! Men hon hänkar till stan imorn :) Så vi alla drar till stan med 11 tåget. Ja, vi blir några st så pallar inte skriva alla ;p + att vi skulle träffa nå annat folk i stan.

Vad gör ni denna fredagskväll?



Nej, nu ska jag fixa mig.

Hörs senare imorn sötnosar!

puss

Kommentarer:

1 Louise:

skriven

PUSS! :D

Kommentera här: