saknade

Kusinerna åkte hem vid 5 tiden, lite sådär små trist faktiskt. Men hoppas på att få träffa dom i helgen igen, då jag och syster åker till Norrtälje. Åker på fredag och kommer hem på söndag igen. Ska bli skönt att komma bort härifrån ett tag, bara slippa tänka.. Eller ja, allt finns ju där endå..

Jag saknar grabbarna, och Louise såklart! Igår när jag precis lagt mig sådär runt 5 tiden så ringde den lilla filuren och berättade om hennes samtal med dom lilla fyllisarna ;) Saknar dom.. Jag vill få vara sådär glad igen, som dom alltid lyckas göra en. Helt otroliga! :)

och sen så är ju du så sjukt saknad som alltid, men det vet du ju
och ja, jag ljög när jag sa att saknad kan vara skönt

Kommentarer:

1 Saga:

skriven

Kul :) Jag har varit på IKEA.

Vad har du för planer för kvällen?



Kram Saga

http://tmewii.blogg.se

2 emma härnqvist/perfektion:

skriven

jo.. här är de bara bra, har precis lagt mig på sängen med datorn i knät.. blir tidig sänggång idag! själv då?

3 Louise:

skriven

ååh va gullig du är! :) Saknar dig med <3 och grabbsen ;) <3

4 Saga:

skriven

Jorå, men mest småsaker :) Idag har jag vart hos farmor och vart seg, hehe. Vad har du gjort idag?



Kram Saga

http://tmewii.blogg.se

5 vanessa:

skriven

sv: jo det är superbra, självdå?

kram

Kommentera här: